Trio-concert met opleidingsorkest Animato

In gemeenschapshuis ’t Rad, Elshout gaat een uniek muziekfestijn plaatsvinden met de jonge muzikanten van een tweetal Harmonieën en een Fanfare.

In een opleidingsorkest leer je samenspelen in een orkest. De leden worden ondersteund door meer ervaren leden van de grotere orkesten bij ieders’ vereniging. De muziekkeuze is aangepast naar de wensen uit die groep, muziek, die voor hen makkelijk in het gehoor ligt.
Het is voor de drie orkestjes een goede ervaring om elkaar te horen spelen.
Kom gezellig meegenieten. Het zal ze goeddoen!

Om 11.30 uur start het orkest De Opmaat uit Haarsteeg met spetterende muziek, zoals I Can’t Get Now Satisfaction, Yellow Mountains etc.

Daarna zal Windkracht 8 uit Drunen verbazingwekkend presteren met muziek als van de James Bondserie, Everybody needs Somebody etc.

Als laatste brengt de enthousiaste groep Animato uit Elshout muziek van The A-team, A Night Like This etc.

Datum: 16 maart 2014
Aanvang: 11.30 uur