Koffieconcert zondag 10 november

KOFFIECONCERT ZONDAG 10 NOVEMBER
door Fanfare EMM uit Elshout & Harmonie Moyenne uit Drunen

Lokatie ’t Rad, Elshout
Het koffieconcert start om 11.30 uur.

Gratis entree

Fanfare EMM uit Elshout houdt samen met Harmonieorkest Moyenne een koffieconcert op zondag 10 nov. a.s.

Fanfare-orkest EMM zal ook nu weer o.l.v. Jan vd Sanden prachtige, afwisselende muziek laten horen. Het is een hechte groep, waarbij ook de meer ervaren jeugd zich al snel thuis voelt. Het repertoire varieert van pop, filmmuziek tot fanfaremuziek. Dat zal EMM dan ook alle drie laten horen.

Harmonie-orkest Moyenne, het middelste orkest van Harmonie Drunen, bestaat ook alweer ruim 50 jaar. Moyenne heeft, ondanks de “opleidings”-functie voor het SBO, een vaste kern van leden die vooral op een leuke manier met en voor elkaar muziek willen spelen.
Het repertoire is een mix van film, pop en traditionele hafabra-muziek.
Dirigent Arjan Gaasbeek heeft onlangs plaatsgemaakt voor Arlette Zwaans, die nu op 10 nov. haar debuut gaat maken.

De muziek zorgt voor zowel het publiek als de muzikanten voor een paar aangename, verrassende en inspirerende uurtjes.

Graag tot 10 november a.s.