Frans en Hein krijgen een lintje!

Met koninginnedag hebben twee van onze trouwe leden, Hein van Dommelen en Frans van Hulten een lintje gekregen. In “De Scherper” stond een mooi artikel:

De heer Hein van Dommelen uit Elshout (79 jaar), LON
In het leven van Hein van Dommelen speelt muziek en fanfaremuziek een zeer centrale rol. In 1955 werd hij lid van Fanfare EMM Elshout en sindsdien is hij uitzonderlijk actief voor de club. Jarenlang gaf hij les, begeleidde hij jeugdleden en stond hij als adviseur van de vereniging klaar. Nu, 56 jaar later, is hij nog steeds zeer actief voor de fanfare.

De heer Frans van Hulten uit Elshout (71 jaar), LON
Het dorp Elshout kent een rijk verenigingsleven, waarbij muziek en zang de boventoon voeren. Frans van Hulten is één van de vrijwilligers die door hun onvermoeibare inzet dat verenigingsleven levendig houden. Vanaf 1950 is hij actief in diverse muziekverenigingen, waarbij zijn betrokkenheid bij de Fanfare EMM sinds 1950 de boventoon voert. Daarnaast is Frans van Hulten al jaren actief voor het carnaval in Elshout, het Elshouts Spektakel, zangkoor Confetti en het orkest De Wiellanders.