Een Spiksplinternieuw Brunchconcert!

Dit jaar organiseert “fanfare Eendracht Maakt Macht” een spiksplinternieuw brunchconcert! Op zondag 21 maart kunt u in Cafe-restaurant ‘t Oude Tramstation te Elshout weer lekker brunchen onder het genot van schitterende “Rock ’n Roll” muziek gebracht door het fanfare-orkest.

Update! Wij hebben Martin Stritzko kunnen strikken om samen met ons weer een stukje bijzonder entertainment voor u neer te zetten. Martin speelde onder andere in “Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer?”, “Grease” en “De Fabeltjeskrant”. Daarnaast is hij al twee keer genomineerd voor een John Kraaijkamp Musical Award! Een talent van eigen bodem om trots op te zijn!

Kom genieten van Fanfare EMM, Martin Stritkzo en een heerlijk menu van ’t Oude Tramstation in Elshout. Als u nog geen kaarten heeft gereserveerd doe dit dan snel want we zitten bijna vol. Voor slecht 25 euro kunt u genieten van een overheerlijke 5 gangen brunch en een bijzonder stukje entertainment.

Download de poster

U kunt reserveren door de antwoordkaart te downloaden en in te vullen: Antwoordkaart Brunchconcert 2010.

Wees er snel bij want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen!